buss stop.

HAHAHHAHAHAHAHAH HITTADE EN URGULLIG BILD PÅ MIG NÄR JAG HADE DET TREVLIGT MED SARA EN DAG.

hej hopp gele snopp.
kom precis in genom dörren efter att ha suttit på bussen i 20 min. missade den första som gick hem, så fick mig en rejäl utskällning i bilen för att jag inte rastat hundarna. hatar att bli skälld på. tar alltid åt mig som fan, haha!
har sjuuuuuuuuuuukt jävla ont i magen och huvudet by the way. undrar om jag håller på att dra på mig någon vinterkräksjuka eller något liknande...hoppas inte i alla fall!
imorgon, om jag mår bättre från detta, ska jag vara med gottis. vi ska bara ta det lugnt, kanske käka pizza och mysa. länge sen vi gjorde det, och synd som fan är det!
borde egentligen sätta mig och plugga lite nu, men innan det ska jag ta mig en bit och äta.

PEACE OUT HOOOMIIIES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0