couchpotatoe.


sitter i soffan med min öldrickande pappa...ganska soft har vi det. om man bortser från min dryga unge till syster! vi hade nyss ett litet slagsmål, hon drog mig i håret och en massa. hatar henne så jävla hårt ibland. världen hade vart mycket softare utan henne!!!
påtal om soffpotatisar så sitter vi och kollar på idol, fyfan va erik är bra! rös ända ner till fötterna när han sjöng den andra låten! mummmma
adam lambert har också en fantastisk röst för den delen, helt sjukt är det! jag vill med vara rockkille!
och att westlife kom dit?!?!? fan va orättvist, jag vill också se dem live!!! bajs! :(
nu ska jag vara lite social. skriver kanske mer sen.
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0