good girl?

godmorgon barn
känner mig ovanligt duktig och glad, älskar vintern, all snö och det kalla värdet.
vaknade klockan nio idag eftersom att jag fick äran att passa min lillasyster medan resten av familjen var i stallet eller på jobbet. så jag drog mig upp tidigt som bare den och gjorde en stooor frukost till oss. medan vi njöt av den kollade vi på diseydags på tv, hihi mys. efter det satte vi på oss termo-byxor och jacka och drog ut på en promenix i snön med hundarna. så det är därifrån jag nyss kommit.
funderar på att sola lite i vårat UR-gamla solarium som vi har här hemma. var ett bra tag sen jag solade...börjar bli lika vit som grädde nu..inte fint alls.

sen ville jag bara nämna att min stationära dator har flippat lite..internet cp:ar. det vill sig inte, så därför får jag använda min låtsasmammas dator istället. därav de tråka inläggen utan bilder. men detta problem skall snart vara löst, hoppas jag!

talk to u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0