make it work!!!

fyfan, blir så less på det nu!!
bussjävlarna krånglar så vi kom försent till bion och klara var tvungen att GÅ hem från kampenhof till kurveröd, flyget gjorde så emma är fast och är kanske tvungen att fira jul ENSAM i fitt boston och nu, PRECIS NU blev min bror fast i london och måste ta in ENSAM på hotell för jävla fitt flygen krånglar sönder !!! blir så sur, tycker så jävla synd om dom. jävla snö, finns ju nackdelar med det.. usch!!

var bara tvungen att skriva det. hoppas det fixar sig. för där har dom det säkert förjävligt, ensamma i storstäder, också sitter jag här och göttar mig hemma och har det hur bra som helst. illa..

aja, ska sova snart. god natt
sara


piffar upp min sura inlägg med en go bild på mig, emma och martin. inte igår precis hehe, men jag tyckte vi såg lite gulliga ut. lagom snö där också!! ingen jävla snöstormsjävel... aja hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0