my sunday

hahhahaha skrev nyss ett långt inlägg, men internet krånglade så ALLT försvann. sånt hatar jag...
så nu sammanfattar jag mitt försvunna inlägg i en lite kortare text:

söndagar brukar vara riktigt tråkiga, men för en gångs skull känner jag att jag gjort någonting nyttigt. jag har vart ute med mina bebisar, skottat snö, burit in ved, tänt eld i öppna spisen, solat, städat, ätit mat, pyntat lite¨osv. så nu känner jag att det är dags att sätta mig ner i soffan och kolla på en bra film.

imorgon : AVATAR för andra gången! wwwiiiiiiieee

peace out

Kommentarer
Postat av: hanna

solat? solarium :)

kram

2009-12-20 @ 17:24:03
Postat av: klara

sv: haha ja. vi har ett gammalt här hemma, och det var ett BRA tag sen jag solade..så kände att det var dags :)

kram

2009-12-20 @ 18:37:30
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0