read it and suffer with me...

jag känner för att skriva lite av ett klago-inlägg. så ni får överleva detta!

för det första: min dator är inte snäll. minnet är "fullt" (?!) hur fan kan det vara fullt?
för det andra: internet dampar...eller bredbandet snarare
för det tredje: jag har mensvecka. och detta innebär att jag har HUMÖRSVÄNGNINGAR med stort h. startade dagen med aggrisionsutbrott (tog ut allt på syrran, hon lär få blåmärken..), efter detta började jag gråta (har dock en anledning) sedan blev jag super glad...och nu, jo nu är jag sur som en citron!!!??!!

men lite braiga saker har hänt idag med. en av dem är ju att vårt so-prov har blivit framflyttat tills nästa termin. JIPPIIIIEE.
så nu kan jag slöa heeela dagen!

och eftersom att datorns minne är "fullt" så kan jag inte ta nya kort, vilket resulterar i bildlösainlägg...jätte kul liksom...men aja, ni får stå ut.

tooodels!

k.m

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skll ni ha på er på fredag _:D

2009-12-14 @ 19:19:13
Postat av: klaris

sv: jag har inte bestämmt mig än. men det brukar vara någonting juligt ! ;) hehe

2009-12-14 @ 19:21:34
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0