tur att man äter som en häst.


förjälva många inlägg jag skriver idag...men men. måste vara kul för er? hihi
sitter och skriver på mitt hemkunskapsarbete om anorexi och bulemi. jädrigt intressant såntdär endå! men förjävla sorjligt. har sökt upp lite nasty pics på undernärda männiksor också. ser förjävligt ut. tur att man är den man är endå...jag kan fan inte sluta äta! ÄLSKAR MAT! det är det bästa som finns. speciellt kött! ååååh mummmmms
fan va sugen jag blev på grillat kött nu....
aja. back to work. vi hörs snart igen! / k

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha klara, sluta prata om grillat kött. jag blir sugen :(((((

2009-12-01 @ 20:26:25
URL: http://lovisagottlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0