don't stop

varit hemma en stund och bara tatt det lugnt, sov hos den bästa klaris inatt.
igår var vi först på kannan och träffade sjukligt mycket kändisar, kollade lite fotboll (eller ah, jag satt mest och pratade men men) och sen drog vi till pingvin och åt lite pizza hehe, mums. vesuvio med kebabsås, min och klaras favorit alltså.

sedan åkte vi till herrestad eftersom det var fest där, jaa, där var vi typ en stund och sedan var alla tvungna att gå. det fattar jag. vi drog oss till kurveröd och var där ett tag, det var trevligt värre. haha allt låter kasst när jag skriver om det här, men det var faktiskt en väldigt kul kväll, tro det eller ej.

jag och klara var hemma hos henne runt 1, vi gick och la oss direkt. så vaknade jag imorse, åt frukost, åkte hem.
och nu sitter jag här, mysigt värre.
idag ska jag nog bara plugga plugga plugga. en typisk söndag med andra ord. lägger ut lite bilder från igår, sen ska jag försöka vara duktig. puss / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0