GOTHENBURG BABY!

hur dålig bild kan det bli liksom ?
hela min dag har spenderats i göteborg med min familj. har tillbringat konstigt mycket tid med dem denna veckan faktiskt...
vi var och kollade kök och sedan drog vi på bio. vi såg fame, den var faktiskt bra. men kändes väldigt kort!

har nu suttit i ca 1 h och försökt installera våran URGAMLA webbcam för att kunna caama med grandma via skype... hon lär ju inte se vem som är på bilden ska jag säga! får bli att köpa en ny, bra en till veckan

snart ska jag dra mig till köket och göra iordning en kopp te och en smörgås...sen blir det gossip girl!!! wiiie

puss från klaris


Kommentarer
Postat av: Elsa

Vi skall också till gbg och kolla på kök xd

2009-11-09 @ 18:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0