tjill med saris-analis

jag önskar att vissa människor bara kan sluta vela...lev livet istället förfan! och fatta att det inte funkar.........bli lyckliga med någon annan istället för att hoppa fram och tillbaka som en jävla groda och må dåligt av det!

började praon halv 9 idag och slutade 10 över 4. så nu är jag rejält slut i benen och ryggen. har fan stått upp och packat varor heeeeeela dagen. om en stundis kommer min ängel sara hit. och då ska vi mysa och ta det lugnt! och sen imorgon ska vi ta SVININFLUENSA VACCINET !!!! scaary like hell !
nu : ska nog göra mig lite mat, sen läsa lite i min bok och sen tjillllla sönder!

EN MASSA BLÖTA KYSSAR PÅ ER!! / k

Kommentarer
Postat av: Fanny

vart praoar du?

2009-11-16 @ 17:24:36
URL: http://freestajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0