wiiee

till skillnad från klara som behövde gå till skolan, fick jag sova hur länge jag ville. blev till klockan 10, eftersom jag inte skulle sova bort hela dagen hehe. hade planerat att jag skulle plugga järnet, så jag startade datorn....men den ville inte!! så min jävla cp dator har demostrerat idag, jag ringde till och med hit martin men han kunde inte fixa det.
så bra gick denna "plugg-dag" då. datorn dampar fortfarande, kan bara gå in på internet ibland.. DET SUGER!

var nere på stan en liten stund nyss för att ta kort till min legetimation, gick dit med sebbe för att inte vara alldeles ensam och mobbad. HAHA, så jävla misslyckat var det! stolen var för kort så jag fick halvstå för att komma in i rutan, korten blev cp och maskinen valde kort åt mig.. YES, 70 kronor bortkastade då. sen var banken stängd så vi kunde inte lämna in kortet heller. kan inte göra det försen på fredag eftersom imorgon är vi i göteborg med klassen, wiie.

nu ska jag nog sätta mig och kolla på film (sex drive, UNDERBAR) och kaaanske plugga om jag orkar. vilket jag aldrig gör ändå.. puss / s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0