äntligen hemma

lång natt.
det började att massa goa tjejer var hemma hos jossa och myste med kladdkaka. jag och ida lyckades göra sönder tre glas, yes liksom. sen skulle vi tydligen till bleket så vi åkte dit runt halv tio. sen skulle vi tydligen tillbaka till tureborg igen, så då ringde nån kille 90a som hon aldrig sett eller träffat förut också skulle han plocka upp oss vid kampenhof. det var en silvrig bil, sa han. vi hittade den vi fyra tjejer knödde in oss i baksätet och åkte till kära tureborg.
var där ett bra tag, trevligt värre. sen följde jag och jesper jossa hem. sen gick jag och jesper hem till honom och så vidare. vaknade runt åtta imorse, låg och slöade till tio, drog runt ett och kom hem nyss.
härligt härligt, typiskt bara att jag glömde kameran hemma hos jossa, annars hade det blivit bilder. det får bli en annan gång.

puss från sara den rara

Kommentarer
Postat av: MALIN

hej!

har ni hört låten långa nätter med melissa horn, där finns båda era namn med. BRA BLOGG!



KRAM MALIN

2009-10-18 @ 15:09:35
Postat av: saris

sv: yes, we know! den är bäst :D tack malin !

2009-10-18 @ 15:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0