borstar tänderna


emmas bidrag till mig.

sitter och borstar tänderna, ska snart lägga mig och läsa lite engelskabok, harry potter and the philosophers stone. kollade på halva my super ex girlfriend, men orkade inte se mer. snokade istället bland min systers smycken och fann en hel del som jag tog med ner, bla. örhängen, halsband och armband. hehe hon får skylla sig själv som är i USA. eller ah, lite avis är jag kanske eftersom hon ska på halloweenfest i new york, det hade varit något. lite skillnad mot lilla uddevalla.

jag har faktiskt chattat en del med systern ikväll, och hon började skriva med mig på skype när jag lagt ut en bild på facebook. hon var alldeles hysterisk om att en killkompis till henne från uppsala hade skrivit att "åh, där är emma på den bilden, åh rawrr sicken snygg syster hon har bredvid sig, oj det var visst emmas alldeles för unga syster!" (han är runt 25 skulle jag tro). jag sa att emma skulle hälsa honom.
detta satt vi och skrattade åt ett tag. senare la jag ut lite mer bilder på facebook, och då hade han skrivit till emma att han skulle hälsa tillbaka till mig, men även till min snygga kompis i bikini, vilket var klara hahaha! usch, detta var lite odd kanske.

oj, känner att detta blev ett ganska långt inlägg. kul för dom som gör det i alla fall, så de får veta om emmas snuskiga kompis. haha. ska nog sova nu, sov sött.

saris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0