seg dag


två sötnosar. jag vet, donken är det tuffaste stället att hänga på.....not

har tatt det jävligt lugnt idag, träffade freja och sebbe på stan så jag hängde med dem ett tag. vi gick till biblioteket för freja var sugen på att kolla rollspel, hehe..... eller något.

kom nyss hem från någon tapetaffär där jag och päronen valde tapet till mitt nu fjärde rum, i källaren. tv, soffa och allmänt mysigt ska det bli där nere. hehe, det lär bli gött.

ska snart käka pizza med mami och papi och sedan plugga lite eller kolla film och bara soooova. ska bli härligt hihi.
kjam sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet

2009-10-28 @ 18:01:33
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0