äntligen hemma

hemkunskapsprovet idag vill jag helst inte skriva om. haha, det sög ganska mycket. eller JAG gjorde det snarare. frågorna var inte ens svåra, men ändå gick det inte så bra. men men, that's life.

just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på härlig musik på spotify. ska nog göra min specialare snart; spagetti och köttfärssås. så sjukt gott!!!
sen bär det iväg ner till konfan runt halv fem och träffa alla goa ledare och blyga konfirmander. känns som vi är typ 100 pers där, eftersom konfirmanderna är runt 30 st? och ledarna är kanske en tredjedel mer. såå, det är en del folk! det är hur gött som helst, hehe.
men klara den skolkarn ska inte komma (eller kanske förresten, fast det sa hon nog bara för att jag skulle bli glad) eftersom vi har prov imorgon också, och hon ska tydligen vara hemma och öva. fast jag tror hon kommer dra någon annanstans, eftersom NÅGON kommer hem från semester idag, he he he. vi får se hur mycket pluggande det blir för henne ikväll...


btw, älskar min nya tröja från carlings! så varm och gooooo

saris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0