min fredag.

haft en ganska så soft dag idag endå.
började dock segt med att modern min tvingade mig till att stryka en klädhög som var ungefär lika stor som mig, om inte större!
därefter drog jag mig ner på stan och träffade sara en sabbis, sen en vän och har hängt med honom hela dagen sedan dess!
vart ute och promenerat, köpt godis, solat, käkat grillat, kört bil, grillat igen, promenerat strandpromenaden i nattmörkret osv. låter gött eller?
speciellt när mina redan bestämmda "fredagsplaner" gick åt skogen!
så nu sitter jag här hemma i ammenäs med johanna och marcus, fast dom är ju gamle och går ju förståss och läger sig lika tidigt som en barnonge! kul för dem... blir att sitta här själv med datorn, en skål chips och cola istället! tummen opp!

later!

Kommentarer
Postat av: cornelia

haha var det en vit bil? tror jag såg dig!

2010-04-09 @ 23:52:02
Postat av: klara

sv: nej, den var mer guldig! :)

2010-04-10 @ 00:04:38
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0