;P:P:P,P:PpP;P på allihop!!

sitter på engelskalektion och läraren har åter igen gett oss datorer och lämnat klassrummet. fattar inte vad dom tänker med? men gött äre i alla fall. i ett hörn sitter jeppe, tommy och johan och pumpar haaard rock dom balla killarna, och i det mer goa hörnet sitter jag och tjejorna och skrattar åt alla dessa :P;:P;P:P.:.P:P grupper! hahah underbara är dom!
fast börjar gå lite överstyr, när jag träffade rickard igår och han sa något som: "ska du hem?" "ne" så ska du det pe pe pe pe pe (:P:P;P:P:P;P).
men ah, jag lyckas ju då aldrig få till det med dom skämten. uuuur intressant inlägg, i know, men kände bara för att skriva av mig lite. pössssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0