jag typ älskar västtrafik..


jobbat idag, blev lämnad ensam där av sara som har blivit sjukis....var totally alone i "spring" dvs. som servitris, slutade med att jag och tobias var kvar sist av alla. sedan satte jag mig med emma och väntade på bussen som skulle komma 8 (en halvtimma efter vi slutat) och den kör bara rätt förbi!!!!!!!!!!?!?!?!?
så vi ringde västtrafik och sen blev det en massa krångel...de sa att vi skulle vänta till 22 och då skulle de ha beslutat vad de skulle göra med oss (eh...?!)
så satt alltså fast i ljungskile utan att komma någon vart
tillslut kom emmas föräldrar och hämtade oss, efter att vi väntat i cirkus 2 timmar i regn!!!!!!!!

TRO FAN ATT JAG SKA KLAGA IMORGON TILL FITTTRAFIK!!!!!!!

tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0