mina älsklingar

var nyss inne på min gode vän rebeccas blogg och såg att hon tipsar om en hårprodukt som jag själv köpt nu pga hennes tips och den är GRYM!! tycker själv det är kul att kolla på tips om bra produkter, så lägger upp lite på de jag använder mest!

FÖR HÅRET

från vänster: hårspray bobby's, GRYM!! håller länge, blir inte stel och luktar gott som fan! kicks
torrshampoo toni&guy, motverkar fett hår och luktar as gott, funkar också! asbra. kicks
"volym" puder schwarzkopf, använder inte så mycket men den funkar så man får lite volym i håret! bellbox
hårinpackning maria nila, luktar gott och gör håret lite lenare. frisör
serum proffs, håret blir AS LENT och glänser!! toppenbra! kicks
matrix root lifter, också någon volym grej, luktar as gott! bellbox

FÖR ANSIKTET

från vänster: ansiktsrengöring visibly clear, luktar ganska mycket alkohol men funkar bra som fan om man använder morgon och kväll! apoteket
ansiktsrengöring natuvive, känns fräsh och funkar braaa! apoteket
ansiktskräm i.d. bare minerals, inte fet så den är bra som fan!!!!
ansikskräm lumene, fräsh och goo som bara den.
ansiktskräm the body shop, dyr men den är grym.

FÖR KROPPEN

från vänster: brun utan sol lacôme, SÅ JÄVLA BRA!!! man blir BRUN, inte orange. ganska värt de 310 kronorna den kostade.
body butter the body shop, luktar underbart och är helt underbar bara!
shimmering body lotion åhlens, luktar gott som fan också blir man lite lätt glittrig, eller typ lite likt victorias secret modellerna? lite sån färg typ!
body lotion midnight fantasy, kom ju med när jag köpte min parfym men åh vad go den är!! mums


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihiih gud vad söt du e sara! :D

2010-08-28 @ 19:13:29
URL: http://rebeccajo.devote.se
Postat av: Anonym

var köpte du den sista krämen?

2010-08-28 @ 20:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0