svar på frågestunden

Hej Klara!
På måndag ska jag börja ettan på gymnasiet och jag är jättenervös! Man ska möta en helt ny klass och bekanta sig med helt nya människor, och det tycker jag är läskigt!
Därför frågar jag dig, hur du tycker att man gör ett perfekt "första intryck"?
svar: egentligen frågar du helt fel person..men ah, var dig själv! var glad och prata mycket! skratta och låt folk se ditt riktiga jag...hahha

lina
hihi jag får väll också bidra med några frågor då mina godingar :D var använder ni för smink till vardags? hur ser ert ideal-utseende ut? ge exempel på någon :D haha ni ska veta hur lång tid det tog för mig att komma på dom frågorna!! det får räcka för mig :D <3
svar:
klara: jag brukar inte använda smink så ofta till vardags, men när jag väl gör det är det solpuder och mascara och concealer. åh den var svår! brukar titta på folk på stan, som har lite bohemisk stil och som vågar stå för hur de ser ut! liksom gör det till sitt eget! det är snyggt! exempel på någon...mary-kate olsen har härligt avslappnad stil! men inget jag försöker härma på något vis!
sara: samma att jag inte tycker om att använda smink så mycket, men om det blir så är det mineralpuder och mascara. idealutseende? tycker det är snyggast när man ser naturligt fin ut bara, det ser så jäkla fräsht och snyggt ut bara!!

hur många besökare har ni?
svar: ca 120 / dag
oskuld?
svar: nej
hur många har ni haft det med?
svar: det är väl privat hihi
vilken linje ska ni gå i på gymnsaiet?
vi båda går samhäll internationell

hur långa är ni och hur mycket väger ni?
vill även fråga vad ni vill utbilda er tillnär ni blir äldre?
puss
svar:
klara: jag är 174cm och väger 53-54 kg. har alltid viljat bli läkare, men nu lutar det mer åt psykolog eller något liknande!
sara: ca 164 cm (kortis) och väger runt 56 kg. har ingen jävla aning vad jag vill bli tyvärr! :(

beccis
Klara för dig som är singel: hur ska en kille bete sig o se ut? alltså hur ser drömkillen ut? sara: visa bild fort som faaaasiken på nya hårfärgen, är super nyfiken!
PUSS PÅ ER MINA SUPER GOSIGA GOINGAR!
svar:
klara: han ska vara snäll, lång och vara charmig!!!! gärna gosig, pussig och kramig också! och varm!!!! så man kan krypa ned bedvid honom och värma sig...mumms
sara: redan visat hihi PUSS PÅ DIG MED GUMMAN !!

johanna
hej på tal om bilden ovan, var redigerar ni era bilder? och för länge sedan gjorde ni en bild på er själva där halva era ansikten hade smält samman :) var/vilken sida gjorde ni det? BRA BLOGG! :D
svar: vi använder oss av picasa 3 och photoscape, två grymma program som man kan ladda ner från google helt gratis! den bilden gjorde vi i picasa 3 och paint tror jag, för att våra ansikten skulle smälta samman var man tvungen att retuschera bilden och det finns bara i picasa av de program vi har :)
TACK SÅ MYCKET

kajsa
om ni hade tre önskningar och fick önska er vad ni ville, vad hade ni önskat?
svar:
klara: evig lycka, ett slut på klimat-problemen och ett bra liv för mig och mina närmaste
sara: så SJUKT svår fråga ändå, men jag hade önskat mig fler önskningar så jag kunde få allt jag ville haaaa mohahah

har ni sugit av någon? hur många i så fall? hahahihihihhöhöhöhioheoehohfoabgk
svar: hahahahahah ja. det är priiiiivaaat

hur ofta i veckan tränar ni?, har ni något annat tips hur man håller sig i form?
svar:
klara: svarar för båda nu, inte så mycket på sommaren! men när skolan är igång blir det en 2-3 gånger i veckan.
hum, ät mycket skit, var lycklig och träna på friskis och svettis ! höhöhöö

blir aldrig ni två ovänner/bråkar? :)
svar: nej faktiskt inte. ibland blir vi lite små irriterade, men har ALDRIG bråkat under våra 4 år som bffs, haha!
ser ingen poäng i att bråka med någon som man håller så kär.

Hur länge har ni varit kompisar? Och vilken är eran favoritplats på hela jorden? Vilka länder har ni varit i och vilket land var bäst? Haha :)
svar:
klara: i 4 år ungefär. (fast vi lekte som småttingar, men det räknas inte eftersom vi inte kommer ihåg det) Thailand!!! har vart i en massa länder, reser mycket med min familj på pappas sida! och som jag nämnde tidigare, Thailand var bäst och USA såklart!
sara: favoritplats på hela jorden? ett ställe där man känner sig jäkligt hemma, fan vet inte.. massa länder, fast aldrig utanför europa tror jag? turkiet tycker jag om jäkligt mycket, men har inget favoritland än! :)

hur tycker ni att killar ska klä sig?
svar: det finns så jävla mycket snygga kläder för killar!! skulle fan vilja byta kön bara för att kunna ha deras ursnygga kläder! weekday har gött snygga kläder för killar, hm och carlings! härligt avslappnad stil med ph frill! mmmmmmums

Vems av era fisar luktar mest?
svar: LÄTT BÄSTA FRÅGAN!! saras stinker!!!! klaras låter!!! thats it. perfect combination!

heheheheh klara målade en bild av sarisen som fiiiiser

PUSSS FRÅN USSSS



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack klara!!

2010-08-27 @ 12:30:06
URL: http://lovisaelviras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0