slow hand


är i brutalt behov av träning just nu. skolans café gör heller inte saken bättre. borde ha fik-förbud, men det går inte, för jag skall nämligen fika med en av mina käraste vänner snart och sånt kan man ju bara inte ställa in! men efter det ni, då jävlar blire inga mer bullar för mig!!
tänkte även nämna att jag är svinsugen på att shoppa, uppdatera min garderob, köpa en massssa dyra julklappar till alla de jag tycker om och dricka chailatte med mina gosisar tills magen spricker. men nej, sånt går ju inte för sig när man måste överleva i USA i 3 ½ vecka till sommaren.
känner att det blir för mycket text för er nu, så rundar av här.

kanske hörs vi senare, och kanske inte


Kommentarer
Postat av: Julia

var är de fina ringarna köpta?:)

2010-12-01 @ 17:37:06
Postat av: klara

sv:

pekfingret - cocoo

fuckyoufingret - åhlens, men finns även på cocoo

lillfingret - marknad :)

2010-12-01 @ 17:47:13
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0