textigt inlägg

Har haft mig en ganska flummig dag. Vaknade tidigt, åt en stor amerikansk frukost, med skrambled eggs, pankakes, french toast, korv osv, drog mig till torp för att inhandla de sista julklapparna (men glömde såklart en del), drog hem för att plugga, åt sedan världens största portion mat, plugga lite till, klädde granen, dampade lite med mina syskon, åt igen, fixade ännu mer med granen, hade danstävling med lillsyrran och äntligen sitter jag i min lägenhet, någolunda lugn och pluggar igen. Kommer kännas underbart imorgon när jag skall lämna detta galna hushåll för lite jobb på laxen. Awesome!
Nu tänkte jag fortsätta plugga och sen försöka tvinga min gos att ringa mig.
Ni får ha det toppen så hörs vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0