intresset bubblar över.

tjenna!
hade lite myskväll i lägenheten med min bror, hand flickvän och hennes broder. vi kollade ett flertal psyco filmer, men det var soft.
marcus, min bror, blev trött sjukt tidigt och tråkig som han är gick han å lade sig. så jag och johanna satt uppe till 2 och kollade film och snackilerade lite.
mycket trevligt att vakna upp vid 9 i morse också, av att kärleksparet låg och pratade...fy fan
nu sitter jag hos sara, och vi ska snart dra oss till törpan. där ska jag försöka hitta en väska/skolväska...för smidig som jag är råkade jag dra av handtaget på min nuvarande!

hejdå säger den bästa ! dvs klara

ps. har inte kunnat skriva på länge, eftersom att min familj har beslagtagit min dator hemma, och jag väntar snällt på min laptop ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0