10 saker ni inte visste om mig

jag vill bara skriva en jäääävla massa skit just nu. men vill inte såra folk, så jag låter bli. snällt va?


en hel del saker ni troligen inte visste om mig (klara)

- jag är för snäll...ganska ofta, och omtänksam. (säger inte bara detta nu, det är sant. jag kan inte vara taskig, arg, dryg mot någon! mår sjukt dåligt då, och "känner" med personen i fråga. men visst är jag irriterad, arg och sånt på folk...men håller det för mig själv [sara inräknad]. finns vissa dagar/stunder då jag bara vill gå fram och slå till folk, men klarar aldrig av det. även om jag skulle möta min värsta fiende, skulle jag nog vara trevlig...? själv tycker jag att detta är sjukt. och med andra ord kan man väll säga att jag är feg?!)
- har mycket mörk och manlig röst...(tycker jag) men endå är jag sopran, (den ljusaste stämman när det kommer till musik-sång).
- min mamma är min bästa vän. henne kan jag helt ärligt säga allt till. henne och sara
- när jag mår dåligt, är ledsen över någonting, stressad eller bara upprörd så slutar jag äta och kissar sjukt mycket. hihi
- jag är över 1.73 cm lång...
- min näsa är prydd med små fräknar - vilket jag avskyr
- och påtal om avsky. jag HATAR myggor
- sjunger och pladdrar dygnet runt...många tycker detta är irriterande...mohhaha
- jag har bitit på naglarna / gör det ibland när jag är stressad fortfarande..
- klaustrofobi så in i helvete har jag!!! kan knappt ligga i samma säng som en annan människa...känner mig instängd...men börjar lära mig lite smått...tycker dock fortfarande att det är fruktansvärt jobbigt!

kände bara för att skirva av mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0