be strong.

hahahahah en liten fjortisbild från erly -09 kan jag allt bjuda på en kväll som denna.

godkväll allesammans!
känner för att klippa mig...eller i alla fall göra en drastisk förändring med min kaluffs. ska nog ta och ringa min frisör imorgon när jag vaknat!
och på tal om imorgon, så ska jag bege mig ut då igen och åka längdskidor! himlans bra träning för rumpan det dära, så framåt sommaren borde den vara fast och fin! haha
brukar inte ha nyårslöften, men detta året skall jag försöka med ett. och det skall vara : börja träna oftare! har verkligen blivit kass på det nu det senaste! fy fy

aja, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite igen. börjar änna komma in i denna boken nu! haha

vi höres imorgon

puss på er underbaringar! / klaris barbaris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0