före - efter

fick en förfrågan igår hemma hos ida att jag skulle lägga ut videon på hur det blev på bröllopet i somras. så visst, why not?

det var ju så att vi skulle sjunga på bröllopet. klara, jody (hennes pappa), ebba och jag. woho liksom, och det lät jättebra när vi tränade så det skulle ju bli hur bra som helst!

här tränade vi, låter bra.......


.....och här är live på bröllopet, HAHA säger jag bara.
jag VET att det var dumt av mig att ställa mig precis framför mikrofonen, men jag tänkte väl inte så mycket då kan jag tro. bjuder på't

skillnad? liiiiiiiite kanske.
känner att det är riktigt härligt falskt på
0:32
0:55
och typ resten av låten. jody tar i härligt på 1:35 också!
bara så ni inte missar något.

varsegoooo tjejer som ville se hehe ..... (/)
/sara

Kommentarer
Postat av: Frejs

HAHAHAHHA så kul, fulla sara ;D

2010-01-23 @ 13:15:52
Postat av: saris

sv: tsssss inte alls freja.. går på droger :D

2010-01-23 @ 14:51:58
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0