min.natt.mina.planer.


inget smart filmval när man ligger själv sent på kvällen, i ett kolsvart rum, på understa våningen...blev tvungen att stänga av innan den ens gått 15 min. skräckisar är ingenting för mig!
vaknade mitt i natten också, av att min lille katt stod och kissade på mitt täcke...(what the...?!?) så då fick jag gå upp, dra bort alla lakan, bädda om och sedan försöka somna om!
när jag sedan låg där...pretty peaceful...så börjar min älskling hugo snarka!
slutade med att jag slängde ut både katten och hugo och la mig på golvet med kuddar över huvudet. härlig natt va?
mina planer inför dagen :

- städa ur rummet i lägenheten, slänga allt skräp, damsuga och sådant.
- städa ut mitt nuvarande rum, damma, damsuga och packa ner allt onädigt i lådor eller slänga det.
- flytta ut mina saker till mitt nya rum.
- kolla film och däcka i soffan.


TJARÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0