sånt jag gör när jag är uttråkad

Sagt nej till samlag: ja mannen
Varit medvetslös: nej faktiskt inte :O
Hånglat med nån riktigt ful: kanske inte RIKTIGT ful, men ja det har jag väl
Hånglat med fler än 50 pers: jaaadå!
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: yes
Gjort något riktigt dumt: haha verkligen, men man lär sig på sina misstag right?
Gjort något du verkligen ångrar: ja
Blivit full på ett släktkalas: kanske, kanske inte
Varit full i skolan: oh no :)
Blivit portad ifrån en krog: nepps
Slagit sönder en tv: hehe jafan, all the time liksom
Önskat att du var det motsatta könet: har alltid velat runka :(
Överdoserat: haha nej
Åkt ambulans: nepps
Gjort nåt olagligt: klart jag inte har!? shit
Fått din mamma att gråta: hoppas jag
Slagit ner någon: nej men jag råkade spotta på min syster när vi bråkade en gång hehe
Skämts över dina föräldrar: om jag har
Skämts över dig själv: inte så ofta, men kanske
Ätit från en papperskorg: oh jaaa, det är där alla godsaker finns
Kissat ner dig av skratt: hehehe, hade vart något.. men nej ;)
Sagt jag älskar dig och menat det: alltid
Bråkat med din pojkvän/flickvän: jadå
Dricker du: varje dag, trodde det var livsviktigt?
Vem är din bästa vän: daaaah klara :D
Vad är du mest rädd för: hajar och psykopater
Vilka kläder sover du i: inga kläder :)
Vart vill du gifta dig: inte planerat det än precis hehe
Vad hatar du verkligen: falska människor, fjäsk and stuff like that
Varit kär: jadå
Är du ett hälsofreak: haha nej, hade gärna levt på pizza och chips om det inte fått mig att svälla upp som en boll :(
Är du ensam nu: i mitt rum ja
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: om dom är snälla

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng:
jag? hihi
Såg dig gråta: mamma
Fick dig att gråta: mamma
Du gick på bio med: klaris underbaris
Skällde på dig: mamma tror jag väl
Du kysste: hmm jesper..fast klara fick sig massa pussar idag

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit:
nja
Köpt någonting: japp en macka och två äpplen ! räddade mig och klara
Varit sjuk: nepp men mått dåligt
Sjungit: klart
Saknat någon: mja
Haft sex: yes

JAG HAR:

Digitalkamera:
ja
Telefon på rummet: mobilen ja hehe (/)
Dator: yess
Könsjukdom: nepps
Husdjur: jaaaa världens underbaraste kissekatt
Bra kompisar: ja!
Tar du receptbelagda mediciner: nejväl
Vem vill du fika med just nu: klara kanske? för att få se hennes nyslingade hår!

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT

Har du någonsin haft fyllesex:
nejväl
När var din första kyss: don't remember
Ditt äldsta hångel: 91a?
Och yngsta: 94a tror jag allt
Hur många seriösa förhållanden har du haft: hmm
Hur många har du varit riktigt kär i: dunno
Vad tycker du om kärlek: lätt att falla in i, svårt att glömma
Har du flashat/strippat nångång: nejdååå
När kramade du någon sist: nyss tror jag väl
Saknar du någon speciell person: nje
Har du svårt för att bli kär: vet inte.. ibland kanske
När kysste/hånglade du med någon sist: igår
När fick du senast en komplimang: idag? brukar inte precis skriva ner varje gång det händer :)
Har du träffat någon internet person: internetperson? har jag väl
Har du hånglat med någon av samma kön: oh yes!


congratzzz till dig som orkade läsa allt detta! phhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0