DAY AFTER B-DAY



såhär glad är jag nu. hade en toppenbra födelsedag igår!
det började med att jag vaknade upp och åt frukost med familjen, sedan kommer min allra bästa vän sara och överraskar mig med en tårta, därefter blev det nakenbad i regnet, film och sedan "släkt"kalas...dock var ingen på kalaset min släkt....men lika kul endå! lite svårt att min släkt ska komma eftersom nästan alla bor i usa!
fick massa fina saker, och en väldigt BEHÖVLIG gåva..en cykel!!! behövdes verkligen!!

nu ska jag kissa . TJAO

Kommentarer
Postat av: Cornelia

dags att cykla! grattis bästisssss. älskar dig , min telefon dog hårt i går och jag var och bada -.- <3

2010-07-14 @ 13:10:11
Postat av: klara

sv: tack bästissssss. älskar dig med! det är lugnt, vi snackilerar en annan dag! <3

2010-07-14 @ 17:23:42
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0