hard work work

vaknade tidigt idag och käkade frukost med pappa, åkte sedan till jobbet och jobbade som bare den! slutade först 8, vilket är mycket sent...för mig...
kom hem och där fanns min underbara kusin som kommit hit från stockholm för att umgås i en hel vecka!!!! jävligt synd bara att jag jobbar varje dag förutom fredag, så kommer inte träffa henne någonting typ. fanfanfan
aja, ska tänka posetivt...får ju mig lite lön på fredag...

nu ska jag sova, för i morgon blir det till att jobba igen! / klarisen


 vill bara säga en sak också.. jag har kommit över allt hat jag någonsin haft mot en viss/vissa personer. HATAR ingen längre.
drömde en dröm som fick mig att acceptera alla, även för deras "brister" osv.
kanske låter fjäskigt detta...but it's true!

nu vet ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0