älskar listor när man trökar

Senaste

Låt du hörde: Lät du henne komma närmre - Melissa Horn
Film du såg:  Elling, en norsk film..riktigt konstig men glad
Mat du åt: Lax med stekt potatis och spenatsås och sen jordgubbstårta
Kram: mamma
Puss: Adam
Känslan: kissig som fan!!!
Resa: Frankrike med sara och alla underbaringar från uddevallaförsamling
Glädje: Att min underbara kusin är här!
Dröm: Att en satt och rökte på med bob marley...drömde något inatt med...men det har jag glömt
Person du träffade: Mamma, Ebba och Emilia
Personen du pratade i telefon med: Adam
Personen du fick sms av: Adam
Gången du åt 7-eleven korv: Ett halvår sedan? när jag var i stockholm med sarisen
Gången du var utomhus: I morse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: En timma sedan? Eller ah, hela familjen måste vart ungefär 7-8 år sedan..
Saken du köpte: En fiskartröja till mammsen, som förövrigt fyler år idag!!

Allmänt

Ska bli skoj: Att börja gymnasiet..och träffa mina brudar på fjorden kanske?
Ska inte bli skoj att: jobba hela helgen
Sparar till: usaa!!!!
Pålägg som gäller: äter typ aldrig mackor...men i så fall ost eller skinka
Önskar att jag var bättre på: att plugga!! komma ihåg saker och inte vara så lat...hade gärna vart vig också, är stel som en ko
Dagens dryck: limesaft
Vad saknar du: just nu...toaletten och sara
Tre band/artister: Savage garden, queen och Melissa Horn
Vad har du gjort idag: sovit läääänge, ätit ägg, pratat i telefon, slått in paket, åkt buss, handlat, lagat mat, bakat tårta, firat mamma och tagit det lugnt..
Brukar du svära mycket: hela jävla tiden
Hur tidigt stiger du upp: när det är skola brukar det vara runt 7 eller halv 8, när det är jobb brukar det vara halv 10
På helgerna: 12 ungefär
Vad ska du göra ikväll: Vara med min kusin, ebba och mammsi tror jag
Hur många timmar sover du per natt: inte så många..
Vem är snyggast i världen: Tilde Fröling, Diane Kruger, Miranda Kerr osv
Vad är det för veckodag: Fredag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Turkiet måste det vart
Favoritplagg i garderoben just nu: Oj, har så äckligt många saker så jag vet inte..Olika för olika dagar
Längd: 174cm exakt!
Vikt: Ungefär 53,6 kg .. men om jag ätit myycket är det ca 55
Byter gärna garderob med: Rebecca Ollsson, Lina Gustavsson eller humm..Sofia Nordgren
Byxa eller kjol: tycker det är jobbigt med kjol..så byxor tror jag
Senast utlästa bok: The short second life of bree tanner
Mitt rum kan beskrivas som: hos pappa: mörkt, litet, pedantiskt rent och mysigt. Hos mamma: medelstort, ljusråsa, flickigt och stökigt..
Mig själv med tre ord : flamsig, blyg och givmild..
Jag tränar: två - tre gånger i veckan när skolan är igång..på sommaren segar jag
Jag ville bli när jag var liten: kirurg..har ALLTID velat vara det


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hälsa Anna från mig :D <3

2010-07-23 @ 20:59:45
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det med dig?? :)

2010-07-24 @ 16:18:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Härligt! :D

Det är bra här med. Vad gör du??

2010-07-24 @ 21:09:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så skönt att bara ta det lugnt!

Jag gör samma och ser på tv.

2010-07-24 @ 21:55:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken skola och linje ska ni gå?

2010-07-27 @ 23:40:32
Postat av: klara

sv: agneberg ska vi gå! och båda kommer gå spint..haha

2010-07-31 @ 11:19:28
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0