lets put that happy face on


väckarklockan ringde halv 10, skyndade att klä på mig kläder och drog upp till huset för att gratta pappa på sängen....men nej!! gubben var redan vaken, och alla hade firat honom utan att väcka mig...snällt!! fan va arg jag är.
men gjorde i alla fall en fin frukost till honom med fruktsallad, bacon och toast! och gick med hundarna!!! underbar är jag!

och nu när jag endå håller på att klaga kan jag även nämna att varje gång jag jobbar så är det AS FINT VÄDER, och varje gång jag är ledig är det MULET! vad vill gud mig? seriöst? jag kommer vara albino-blek i slutet av sommaren, medan alla andra är fina som pepparkakor!

baj

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha sluta klara, du blir ju brun bara av att säga sol! <3

2010-06-27 @ 14:28:45
URL: http://huldalovisa.blogg.se/
Postat av: klara

sv: haha verkligen inte!!! men tack! <3

2010-06-27 @ 19:57:52
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0