remember me

jag har haft en ovanligt bra dag idag, min turdag!
det startade med en underbar sovmorgon, och en urmysig bilfärd med modern min.
sedan berättade min lärare att jag skulle höja mitt g i gympa (äntligen!!)
därefter umgicks jag med en av mina närmsta vänner lovisa som följde med mig till ku där vi fick hålla i en upplevelsevandring, sedan fick jag även ett samtal från laxbutiken som lydde: DU HAR FÅTT JOBBET!
sedan bar det av för lägenhetstittning med mamma, och lyckosamt så var lägenheten perfekt!
därefter blev det bio med lovisa, och konstigt nog hamnade vi bredvid my girls!
filmen var även en av de bästa jag sett!!!!!!! och en del tårar rann ned för mina och lovisas kinder!


remember me

SE DEN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Hata är ett starkt ord ja

2010-03-27 @ 09:52:08
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/
Postat av: lovisa

det var ubermysigt! älskar dig fisen!

2010-03-27 @ 11:42:04
URL: http://lovisagottlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0