g r y m kväll!


tror jag talar för både mig och klara när jag säger att jag hade JÄVLIGT ROLIGT IGÅR! bättre kunde nog det fan inte blitt. skänker en tanke åt idas enorma fot som hon stukade och till min blåa tå (eller får jag det? själviskt av mig kanske). ååå underbart vare i alla falll!
anledningen till att jag och klara är uppe redan är att vi duschar och ska te göteborg om drygt en timme. leta klänning to me och annat skit, hoppas på att jag hittar något!
lägger ut bilderna senare när vi kommer hem.

Kommentarer
Postat av: rebecccccaaao

sjuuuuukt kul igår tjejer! tack för en jädrans go kvälll!! loveeeeeeu! :D

<333

2010-05-01 @ 16:14:55
Postat av: sariiis och klariiis

tack själv beccis!!! sjuuukt kul var det ! :D we love you tooo <33333

2010-05-01 @ 18:16:09
URL: http://saraoklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0