on the first page of our story



först och främst vill jag be om ursäkt för förfärlig uppdatering från min sida. men har verkligen haft fullt upp med att göra ingenting.
fredagen spenderades (som de flesta borde fattat vid detta laget) på maskerad, lördagen låg jag i sängen/soffan/fåtöljen hela dagen och kollade film..hela 6 filmer såg jag! deni!!! och söndagen spenderades med en gos med ännu lite film.
nuvarande vecka är någolunda uppbokad också, några prov, lite småläxor och sån skit som måste göras. och kanske ullared, wihoo.
tänkte även tipsa lite snabbt om denna låten (som måååånga redan vet om) :

later dudes and dudettes

Kommentarer
Postat av: Agnes

sv; men du skulle ju få bestämma dig fram till jul eller ? ;)<3

2010-11-22 @ 18:04:53
URL: http://stangenbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0