vargön?



denna lördag började inte så jätte bra! hoppade på fel tåg när jag skulle tillbaka till uddevalla och fastnade ute mitt i ingenstans, vargön med andra ord....aldrig ens hört namnet på stället?!
i alla fall så gick nästa tåg till uddevalla klockan 15.58 dvs att jag skulle bli tvungen att sitta där och vänta i 4 timmar!!!!
mobilen hade 4 % batteri och ipoden dog precis när jag kom fram till landet ingenstans, vad fan skulle jag göra?
ringde mamma som vägrade hämta mig, så där skulle jag sitta i 100 år...
tillslut slutade det med att underbaringen johanna hämtade mig! tack för det

varnar er bara: åk aldrig fel tåg, hoppa aldrig av på fel hållplats (speciellt inte mitt i ingenstans), åk aldrig med en telefon som har nada batteri kvar, och ha för guds skull någon musik med er för att inte dö. Med andra ord, gör aldrig misstaget jag gjorde denna lördagförmiddag!

Kommentarer
Postat av: Mariss :)

Fin bild du har på din mobil Klaris! saknardig!

2010-10-23 @ 16:20:19
Postat av: lovisa

men klara, var det inte i vargön som johanna bodde? varför gick du inte till henne ;) <3

2010-10-23 @ 16:49:12
URL: http://huldalovisa.blogg.se/
Postat av: mikkaelo

haha ... missat vargön? Där bor jag! hehe ;)

2010-10-23 @ 17:12:11
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0