OWL


hatar att jag måste ner till banken. att jag måste fixa id. att jag måste köpa skor. att jag måste köpa väska. att hm inte hade några snygga bhar. att huset måste städas. att min frisör inte svarar när jag ringer. att jag måste ringa 4 samtal till olika hyresvärder. att man måste stå i kö för lägenheter. att uddevalla är en sån fitttråkig stad. att jag inte har råd att köpa min drömvovve. att mamma inte slutar förräns om en timma och sist men inte minst, hatar att min syster inte är här med mig.

Kommentarer
Postat av: anna stahlberg

klara miller, ska du flytta hemifrån ? VRRR FFF ?

2011-07-19 @ 00:15:03
Postat av: klara

sv: hihi i wish!!!!nemen eftersom mammsen jobbar till 7-8 varje dag så är det jag som får söka större lägenhet till oss. hon har inte tid..

2011-07-19 @ 09:50:14
URL: http://saraoklara.blogg.se/
Postat av: anna stahlberg

tänkte väl nästan deee din buse, :D och duuuuu, när ses VII !!! ???? du får väl komma till än någon dag snart

2011-07-20 @ 01:43:09
Postat av: anna stahlberg

tänkte väl nästan deee din buse, :D och duuuuu, när ses VII !!! ???? du får väl komma till än någon dag snart

2011-07-20 @ 01:43:21
Postat av: annaaaaa

tänkte väl nästan deee din buse, :D och duuuuu, när ses VII !!! ???? du får väl komma till än någon dag snart

2011-07-20 @ 01:43:50
Postat av: Niles

Vad har du hittat på idag annars? Hoppas att dagen varit bra iallafall!

2011-07-20 @ 02:02:34
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0