triss i bilder



haft en underbar helg med goa fester, deg, solande, jobbande och annat skit. dock har jag och mamma fått klara oss utan ebba i lägenheten - vårt lilla tekniksnille. och med det har vi lyckats paja hemtelefonen, datorn och bilradion. därför har det varit KASS uppdate från min sida.
förövrigt tog jag mitt första dopp idag, naken var planen, eftersom vi var helt ensamma på saxenhof. men när jag precis skall hoppa ner i vattnet kommer ett 20tal personer...slutade med att jag fick bada i en genomskinlig vit t-shirt...visade dock allt (murran och rubbet, eftersom jag var naken under) men vad gör väll det?
imorgon blir det en mye intressant dag och mys med gottis.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0