hestia


helt underbart va glad jag blir när man slutar tidigt och har hela dagen på sig att göra annat än skolan.
dock sitter jag kvar i klassrummet för att skriva klart ett arbete om gudar..svinkul. kom även på att jag glömt lämna in ett om istiden, får fixa det i veckan.
idag har vi endast haft två softa lektioner, och samma sak pryder morgondagens schema. LOVELY!!
får se om jag tar mig några minuter att sola idag och fixa lite annat. sen håller vi tummarna att min feber och mitt halsont (? som inte ens gör ont...men är HES hela tiden..?) försvinner så att jag kan komma tillbaka till träningen. DÖÖÖÖÖÖR av träningsabstinens eller vad det heter.

nu ska jag fortsätta skriva. vi hörs ikväll, då jag förhoppningsvis ska visa er en sak! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0