Climb every mountain, ford every stream, fallow every rainbow, untill you find your dream.

Sitter och smuttar i mig mitt favoritte, med jordgubbssmak. Har haft en väldigt lugn och avslappnad helg. Kollat lite filmer, fikat, ätit massa fet mat (vilket jag egentligen inte borde) samt tagit några dagar off från träningen (inte heller så bra kanske...).
Var egentligen planerat att vi skulle ut idag också, men precis som igår så ställdes det in och det blev ännu en lugn dag för mig. Skönt!
Nu har jag precis kletat på en ansiktsmask, lagt in lite mjukgörande kräm i håret och smörjt in mig med världens ljuvligaste bodylotion från Victoria secret. Om en stund skall jag tända alla tusen doftljus i rummet och lägga mig i sängen med psykologin. Sedan hoppas jag på en underbar natts sömn så jag är pigg och glad på jobbet imorgon.


Kommentarer
Postat av: sara

fint, hur har du gjort bilden så?

2011-11-27 @ 18:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0