Nov. 8, 2011


Godkväll peeps!
Trots mitt dåliga humör tycker jag att jag varit riktigt produktiv idag. Cyklade till och från skolan i dunderfart, storhandlat mat, skrivit lite på historian - som jag skall göra klart nu, powerwalkat till och från friskis (dock kom jag inte in på passet då det var fullt...) och hjälpt mamma med maten. Tänkte fortsätta vara duktig nu med att göra några situps, pushups och allt vad det heter. Vika lite kläder, duscha, göra te, plocka fram saker inför morgondagen för att sedan slappna av i soffan till desperate housewifes.

Tänkte förövrigt svara lite snabbt på en fråga jag fann i vårt kommentarsfält förut:
Anonym om Morgonhumör:
Hur långa och hur mycket väger du och klara?? :D

Jag är 173 cm lång, vill helst inte nämna min vikt... men enligt internets bmiskit bör jag gå upp 6 kilo....HAHA

Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0