right now

Godmorgon era små söta!
Gårdagen var finfin. Kollade lite idol hemma med mammsen och åt ett paket bacon, drog sedan ut på kvällspromenad och mötte en gammal vän som jag spenderade några timmar hos senare med lite film o deg. Fram mot natten hoppade jag in i bilden och drog mig ner mot stan för lite "efterfest/hemmasoftande" hos min bästa johanna. Fick dock sitta i trapphuset och vänta på dom sega i 15-20 min.....I alla fall slutade det med att jag somnade runt 7 och vaknade halv 9. Då jag fick GÅ hem från i17 till kurveröd. (en JÄVLA bit för de som inte förstod det)
Ganska så himla sleten nu, orkar knappt röra mig. Men ska diska lite, fixa någon mat och sen ta en brutalt lång dusch.


Förövrigt, något ni vill se mer/mindre av i bloggen? Mer personligt? Mer/färre bilder? Frågestunder? Give us some response dudes!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0