janie's got a gun


Sitter på jobbet och softar med mäktig musik i högtalarna. Ganska dåligt med folk idag, eller dåligt med ungdomar kanske jag ska säga...
Min kära medarbetare leker snäll och låter mig sluta en timme tidigare idag också, allt flyter på bra hihi! Hoppas vi har något smarrigt hemma sen som jag kan bädda ner mig i soffan med. Sedan blir det däckmode fram till lördag - då det är dags för jobb igen!

Juste! Alla friskis medlemmar! Vi har ett erbjudande att bjuda en kompis på gratis gympa/spin/gym/uteträning/övriga aktiviteter mellan den 25/4-31/5:e. Ni kommer in och hämtar "kompiskorten" och lämnar ert medlemsnummer till oss! Så passa på nu, fler ungdomar till friskis!

Nu skall jag fortsätta fördriva tide med att spana in snyggingar på gymmet. Toodles!

Aerosmith – Janie's Got A Gun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0