My love

Vilken fantastisk vecka jag har haft hos min underbara pojkvän! Nu är det bara två månader kvar tills han kommer hem till mig.
Två soldagar har vi fått oss, en galen festivaldag med tusentals människor i stan, sett Spaniens motsvarighet till David Guetta (Juan Magan) och sedan bara myst. Dock har både jag och min Adam drabbats av en galet aggressiv magsjuka, så de senaste dagarna har vi bara legat hemma. Och jag är så dålig nu så jag aldrig hade klarat av att flyga nu. Så mina underbara föräldrar har bokat nytt så jag kan åka hem på tisdag istället. Nu vet ni detta! Trots detta så har det varit den bästa veckan. Och jag har den mest fantastiska pojkvän man kan tänka sig.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0