i'm still here


Godkväll ni fina!
Hade en mysig dag igår med min bästa! Vi kollade lite film och åt massa godis. Precis som det skall vara.
Softat igenom hela dagen, och nu väntar jag på att klockan skall bli 20.00 så jag kan åka ner och träna. Ska bli så skönt!
När jag kommer hem ikväll tänkte jag baka lite också, då vi ska filmmys i skolan imorgon. Love life!

Anonym om framefeur #2:
du är som kristen stewart under twilight-filmerna:
ETT ENDA ANSIKTSUTTRYCK!

Svar: Haha precis vad jag såg när jag fick se bilderna faktiskt!!! Men det är förståeligt endå? Jag är ju ingen modell så! :)

Förövrigt. Tack till er andra som kommenterar så snälla saker. You make me happyhappy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0