new in


Olje"rock"/parkas - Monki (FÖR HUNDRA SPÄNN, SOM HITTAT!)

Klänning (med GRYMT snygg rygg) - topshop

Creepers - h&m (funderar dock över om jag skall lämna tillbaka dem..)

Doftljus i lakrissmak - Lagerhaus

Lite av de grejerna jag fick med mig hem från Göteborg när vi var där en sväng med familjen.
Har suttit och kämpat i öven en timma för att få internet här hemma att fungera, och nu äntligen börjar det ge med sig.
Kika in senare, då jag tänkt slänga upp lite bilder från hårshowen jag medverkade i.

Klara

Kommentarer
Postat av: emma

gryymt snygg klänning!! Vad kostade den? :)



Kram!

2012-02-07 @ 20:25:04
URL: http://eemmafoss.blogg.se/
Postat av: haregötthaj

"Doftljus i lakritsSMAK" haha så himla skön! :)

2012-02-07 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0