better than i know myself


Godkväll ni fina!
Har ni haft en fin dag? Det har i alla fall jag! Vaknade upp bredvid min bästa vän, åt en mysig grötfrukost och promenerade sedan ner i regnrusket till stan med henne. Lämnade henne vid tågstationen och promenerade sedan upp till sjukhuset för en bröstkoll. 
Har även varit och handlat en massa mat inför trerättersmiddagen jag skall vara host för imorgon för lite mysigt folk. Städat som en galning också, då min nyutflyttade bror lämnat all skit kvar här. Men nu ser det ÄNTLIGEN hyfsat ut och jag är hur utmattad som helst.

Imorgon blir det tidigt upp för en powerwalk och sedan kommer heeeellaaaaa dagen gå åt när jag ska laga mat. Myspys.

K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0