my apartment



Här har ni några bilder på mitt lilla mysiga sovrum hos pappa. ÄLSKAR det. Så litet, mörkt och mysigt. Mmm

Här är min långa, fina, ljusgråa hall. Dörren till höger leder till mitt rum. Dörren till vänster leder till det tomma rummet (som brukade vara min brors, innan han flyttade ut). Dörren till höger som är närmast leder to the bathroom

Mitt lilla vardagsrum

Här har ni en bild på mitt lilla badrum. Finns även en dusch i hörnet, men vem vill se bild på den liksom?..

Köksavdelningen. Äter dock väldigt sällan här. Mycket skönare att gå upp till huset och få färdiglagat mat!

Flera som undrat hur min lägenhet ser ut och mitt rum, så tänkte därför visa er lite snabbt!
Just nu bor jag här HELT ensam. Och det är hur skönt som helst. Trivs som fisken i vattnet. Tråkigt nog skall vi hyra ut lägenheten till en av pappas kollegor fram mot sommaren, då jag spenderar mer tid inne i stan hos min mamma. Då skall vi även måla/tapetsera om så att allt blir VITT här inne. Köpa lite nya FINA möbler osv.
Vilket betyder att jag kommer flytta in till mitt enorma, vita rum i huset igen. Men men, det får gå!

Nu ska jag käka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0