balett


Åh, känns som detta kommer bli en väldigt stressig dag. Måste rusa ner till bussen när denna lektionen är slut. Sedan har jag lovat pappa att dammsuga hela undervåningen (som är enorm) samt stryka en FET hög med tvätt. Samtidigt måste jag plugga, läsa ut en bok (som jag inte ens börjat på) och skriva en argumenterande text. OCH INTE NOG MED DETTA. Måste slänga i mig mat, ladda diskmaskinen, powerwalka till bussen och hinna in till stan i tid för att träna. Sedan SKYNDASKYNDA från träningen för att hinna med bussen hem.
GUD.

Cred till er som orkade läsa mitt klago-inlägg. Kanske händer det att jag lägger upp ett inlägg senare om jag har tid.

K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0