2012-05-23


Godkväll kära ni!
Vaknade på superdåligt humör idag då jag drömt en massa HEMSKA drömmar och somnade irriterad. Anlände till skolan för matteprov, och sedan hände det hemskaste jag varit med om i hela mitt liv. Inget jag bör ta upp på bloggen, men grät en lång stund och varit helt skakis hela dagen - still am!
Vid lunchtid mötte jag upp några brudar i stan för lite snack i solen, sedan stack jag och sara iväg till rödön för att pressa. Tog mig ett supersnabbt kärringdopp, vet inte om det räknas som mitt första dopp för året, men badat har jag i alla fall gjort.
Vid 4 var jag hemma, pressade ytterligare några timmar, hjälpte mamma slänga lite skrot och sedan tog jag en tupplur i solen. Vid 8 vaknade jag och gick in, och nu börjar det bli dags för sängen.
Hoppas verkligen att detta kanonväder håller i sig LÄNGE nu. Dock kan det mer än gärna få regna i helgen, då jag skall jobba!

Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0